ZAGRAJMY W LICZBY CAŁKOWITE

26.04.2017, 21:36, redakcja

Każda gra planszowa lub karciana może stać się bardzo atrakcyjną pomocą dydaktyczną, a tym bardzie, gdy uczniowie pracują nad nią samodzielnie. Gry są co ważniejsze atrakcyjne dla prawie wszystkich uczniów: tych słabszych, i tych lepszych.


Klasa 6c zainspirowana działaniami klasy 6b dołączyła do projektu tworzenia gier matematycznych. Przez dwa tygodnie uczniowie w zespołach pracowali nad stworzeniem własnej gry, którą zaprezentowali klasie . Dzieci nauczyły się współdziałania. .Samo granie w wymyślone przez nich gry uatrakcyjniło lekcję. Uczniowie spędzili czas wesoło i pożytecznie.
Nauczanie matematyki przy pomocy gier i zabaw nie może być jedyną formą nauczania tego przedmiotu, ale warto stosować ją jak najczęściej, dzięki niej do udziału w lekcji angażują się wszystkie dzieci.


Barbara Groch
 

 

 
« Wstecz

 

 

 

PLAN LEKCJI

2017/2018

1 8.00 - 8.45
2 8.55 - 9.40
3 9.50 - 10.35
4 10.45 - 11.30
5 11.40 - 12.25
 

przerwa obiadowa

6 12.40 - 13.25
 

przerwa obiadowa

7 13.45 - 14.30
8 14.35 - 15.20
9 15.25 - 16.10

SPRAWDŹ AKTUALNY JADŁOSPIS

NASZEJ STOŁÓWKI

 

BEZPIECZNA +